بازدید مدیر ستاد استان ایلام از کانون منتظران مهدی(عج) شهرستان هلیلان
بازديد مدير ستاد استان ايلام از کانون منتظران مهدي(عج) شهرستان هليلان
در راستای طرح مسجد کانون نشاط انجام شد؛

بازدید مدیر ستاد استان ایلام از کانون منتظران مهدی(عج) شهرستان هلیلان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام، در جريان سفر به شهرستان هليلان از فعاليت هاي اوقات فراغت کانون منتظران مهدي (عج) بازديد نمود
شناسه خبر : 63307 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور ،عصر سه شنبه (19 تیر ماه ) در جریان سفر به شهرستان هلیلان از فعالیت های طرح" مسجد کانون نشاط"  کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) شهرستان هلیلان بازدید به عمل آورد .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در این بازدید با اشاره به اهمیت  حضور جوانان و نوجوانان در مسجد اجرای طرح اوقات فراغت مسجد کانون نشاط را یکی از فعالیت های مهم کانون ها در راستای جذب این قشر به مسجد بیان کرد .

 

وی ، با اشاره به اینکه تربیت نیروهای مومن در تراز اهداف انقلاب اسلامی از اهداف و رسالت‌های مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است تصریح کرد : با توجه به هجمه های مختلف فرهنگی از سوی دشمنان برنامه ریزی هدفمند در جهت تربیت نیرو های انقلابی از کار کرد های مهم کانون های مساجد برای این قشر است .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  از جوانان و نوجوان فعال در مسجد خواستند  تا در جهت تشویق دوستان و سایر کودکان و نوجوانان به فضای مسجد تلاش نمایند .

 

در این پایان  از جوانان و نوجوانان مسجدی در کانون منتظران مهدی (عج) با اهدا  بسته های فرهنگی تقدیر کرد .