افتتاحیه طرح "مسجد کانون نشاط" در کانون سربازان ولایت شهرستان مرزی مهران برگزارشد
افتتاحيه طرح "مسجد کانون نشاط" در کانون سربازان ولايت شهرستان مرزي مهران برگزارشد

افتتاحیه طرح "مسجد کانون نشاط" در کانون سربازان ولایت شهرستان مرزی مهران برگزارشد

افتتاحيه طرح "مسجد کانون نشاط" با حضور نوجوانان مسجدي در کانون سربازان ولايت شهرستان مرزي مهران برگزار شد
شناسه خبر : 63265 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، در این مراسم که با حضور پرشور کودکان و نوجوانان  در کانون فرهنگی و هنری سربازان ولایت شهرستان مهران برگزارشد، با اشاره به اجرای طرح مسجد کانون نشاط  با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اظهار کرد : این طرح هر سال همزمان با ایام اوقات فراغت تابستان در سطح  تمامی کانون ها ی فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به تقارن ایام اوقات فراغت امسال  با ماه محرم و صفر تصریح کرد : تمامی برنامه های پیش بینی شده  اوقات فراغت متناسب با این ایام و با رعایت موازین شرعی برگزار خواهند شد .

 

وی، ایجاد برنامه های نشاط آفرین برای کودکان و نوجوانان ، مشارکت خانواده ها در برنامه های اوقات فراغت ، انجام فعالیت های جهادی ،  از محور های مهم اوقات فراغت مسجد کانون نشاط برشمرد و بیان کرد: کانون ها می توانند از ظرفیت دستگاههای مختلف برای پر رونق کردن برنامه های خود استفاده نمایند.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور ، با اشاره به اینکه این طرح تا پایان شهریور ماه در تمامی کانون های استان ادامه خواهد داشت خاطر نشان کرد: کانون ها بایستی نسبت به ثبت برنامه های خود در سامانه بچه های مسجد اقدام نمایند .

 

گفتنی است ، در پایان این مراسم  بسته های آموزشی با همکاری بنیاد برکت به کودکان و نوجوانان کانون سربازان ولایت اهدا شد .