برگزاری نشست برنامه ریزی دهه کرامت در استان ایلام
برگزاري نشست برنامه ريزي دهه کرامت در استان ايلام

برگزاری نشست برنامه ریزی دهه کرامت در استان ایلام

نشست برنامه ريزي دهه کرامت با حضور دستگاههاي عضو در ايلام برگزار شد
شناسه خبر : 61708 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این نشست که امروز (نهم اردیبهشت ) در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد با گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه کرامت به تشریح برنامه های این دهه پرداخت  .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دبیر ستاد دهه کرامت استان ایلام، با بیان اینکه این برنامه از 21 اردیبهشت لغایت 31 اردیبهشت در استان برگزار می شوند افزود : ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه ها در استان خواهد بود.

 

وی ، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را از دیگر اهداف برگزاری برنامه های دهه کرامت عنوان کرد و گفت: مردمی کردن جشن های دهه کرامت از دیگر رویکرد های اجرای برنامه های این دهه در استان است که در این زمینه نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است .

 

حجت الاسلام چراغی پور، بیان کرد : در همین راستا تمامی مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سراسر استان نیز آماده برگزاری جشن های این دهه در استان خواهند بود .

 

دبیر ستاد دهه کرامت استان ایلام، در ادامه خواستار ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاهای عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف و برنامه های این دهه شد.