کانون های مساجد مجری برنامه های دینی در نیمه اول رمضان استان ایلام می شوند
کانون هاي مساجد مجري برنامه هاي ديني در نيمه اول رمضان استان ايلام مي شوند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عنوان کرد

کانون های مساجد مجری برنامه های دینی در نیمه اول رمضان استان ایلام می شوند

علي هوشمند گفت: آماده همکاري جهت برگزاري برنامه هاي ديني در نيمه اول ماه مبارک رمضان در قالب تفاهم نامه همکاري با کانون هاي مساجد هستيم
شناسه خبر : 60985 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۷


به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  علی هوشمند امروز (21 اسفند) در دیدار با مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه عبودیت و بندگی خداوند بر استفاده از ظرفیت مساجد و کانون های فرهنگی هنری در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی ماه مبارک تاکید نمود. 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،  با بیان اینکه در قالب تفاهم نامه آماده برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی ماه مبارک در کانون های مساجد هستیم تصریح کرد:  با توجه به نفوذ و اثر گذاری مسجد در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی همواره بخشی از فعالیت های فرهنگی و دینی این اداره کل در سطح مساجد اجرا می شود. 

 

وی، طرح یکصدا ایران را یکی از طرح های فرهنگی بیان کرد که اخیرا در سطح مساجد مناطق حاشیه نشین  با همکاری دستگاههای فرهنگی اجرا شد. 

 

هوشمند،  در ادامه با بیان اینکه کانون های مساجد و ادارات ارشاد یک خانواده هستند گفت:  تقویت کانون های فرهنگی هنری موجب اثر گذاری  این خانواده در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در جامعه خواهد بود.

 

وی، در پایان برگزاری  نمایشگاه علوم قرآنی،  و اجرای برنامه دینی و قرانی توسط موسسات قران و عترت بخش دیگری از قعالیت های ماه  مبارک رمضان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد.