تشریح فعالیت های ماه مبارک رمضان کانون های مساجد استان ایلام
تشريح فعاليت هاي ماه مبارک رمضان کانون هاي مساجد استان ايلام
در دیدار مدیر و کارشناسان کانون های مساجد استان ایلام با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفت؛

تشریح فعالیت های ماه مبارک رمضان کانون های مساجد استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور، در ديدار با مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام به تشريح فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام در ماه مبارک رمضان پرداخت.
شناسه خبر : 60984 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، در این دیدار که امروز ( 21 اسفند ) با حضور کارشناسان این ستاد دراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن تقدیر از نگاه ویژه و حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به مجموعه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد به تشریح برنامه های کانون ها در سالجاری و فعالیت های پیش بینی شده ماه مبار ک رمضان در سطح این کانون ها پرداخت.


.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  در ادامه اجرای برنامه های جز خوانی قرآن ، محافل انس با قرآن ، اجرای کرسی تلاوت،، دوره های آموزشی قرآن، برگزاری سفره های کریمانه و ضیافت افطار،  کلاس های احکام، توزیع بسته های غذایی به همت کانون های مساجد  جلسه‌های کلاس های تفسیر و حفظ و برنامه های میلاد امام حسن مجتبی (ع) و لیالی قدر  از جمله برنامه های کانون های مساجد در ماه مبارک است . 

 

وی، اجرای طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی ، برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان و کسب دو مقام کشوری این مسابقات توسط بچه های مساجد استان ایلام، راه اندازی کانون های تخصصی بانوان در استان جهت فعالیت در حوزه زن و خانواده ، همکاری با دستگاههای مختلف در استان از مهمترین برنامه اجرایی در سطح کانون ها بیان کرد .
 
حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در پایان کانون های مساجد را مهمترین پایگاههای دینی در جهت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دانست و خواستار حمایت از فعالیت های کانون ها شد.