پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یه مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد
پيام مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام يه مناسبت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یه مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد

علي هوشمند با صدور پيامي سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را گرامي داشتند
شناسه خبر : 60885 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

مسجد خانه خدا در زمین، جایگاه نزول برکات و خیرات آسمانی، خانه راز و نیاز، عشق و محبت، صفا و صمیمیت، ایثار و رحمت، تجلّی بهشت خدا در زمین، محل آرامش موحدان است. مکان آن، بهترین قطعات زمین است و فرشتگان، با اهل آن همنشین می باشند.

و همانطور که مقام معظم رهبری (مدّظلّه): فرمودند  اجتماع در مساجد را همچنان باید نگاه داشت. جوانها مسجد را كلاس درس و صحنه رزم بدانند. به مساجد رو كنند مساجد خانه خداست و خانه بندگان خداست. مساجد كلاس دین و درس سیاست و درس رزمندگی با دشمنان دین است.مساجد را گرم بدارید محافل مذهبی را مانند دوران اختناق رژیم همچنان گرم نگاه دارید سعی كنید مسائل تبلیغاتی مذهبی و اسلامی سمعی و بصری را به مساجد بكشانید. مسجد خانه خداست پس خانه همه خلق خداست. مسجد كانون بركت خیز است، به ما امكان می دهد كه با برادران مسلمان خود و با خواهران مسلمان خود رابطه خویشاوندی را حفظ كنیم مساجد را پاس بداریم و آنها را گرم نگاه داریم.

و اینک که در آستانه سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد قرار داریم باید گفت که کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با توجه به رهنمودهای حضرت آقا  به منظور ادای دین و تکلیف نسبت به انقلاب اسلامی و خون شهدای گرانقدر اسلام و تحقق اهداف و انگیزه های فرهنگی و بالاخص تلاش در راستای ترویج و اشاعة فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و مقابله اصولی و منطقی با تهاجم فرهنگی منحط و مبتذل بیگانگان شکل گرفتند تا مامن جوانان و نوجوانان باشد.

اینجانب در پایان ضمن تبریک سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از تلاش کلیه مدیران، فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مجموعه همکاران خدوم  در ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در راستای جذب عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به مسجد گام‌های مستحکمی برداشته‌اند تقدیر و تشکر می نمایم و توفیق روز افزون شما را در راه اعتلای فرهنگ و هنر مسجدی از خداوند منان خواهان و خواستارم