هزار و ۷۰۰ جلد کتاب در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام توزیع می شود
هزار و ۷۰۰ جلد کتاب در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام توزيع مي شود
به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند؛

هزار و ۷۰۰ جلد کتاب در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام توزیع می شود

حجت الاسلام. المسلمين علي چراغي پور، گفت: همزمان با گراميداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسيس کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد، تعداد هزار و ۷۰۰ جلد کتاب در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام توزيع مي‌شود
شناسه خبر : 60822 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین «علي چراغي پور» با اعلام این خبر اظهار کرد: اين تعداد کتاب ها در موضوعات ديني، فرهنگي، هنري مذهبي است که در سطح کانون هاي فرهنگی و هنری و کتابخانه های مساجد  استان در مناطق شهري و روستايي توزيع می شود.


 
مدیر ستاد هماهگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ،  با بيان اينکه این تعداد کتاب در آستانه سالروز تاسیس ستاد کانون های مساجد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت توزیع در بین کانون های مساجد به این ستاد اهدا شده است، افزود: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتاب خوانی و جذب جوانان و نوجوانان به فضای مسجد در سطح کانون ها  از اهداف توزیع این کتاب ها است. 

 

وی،  بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۱۰کانون و 85 باب کتابخانه مخزن دار در سطح استان فعال است که از جمله مراکز مهم فرهنگي در جهت رشد و تربيت کودکان و نوجوانان و نيروهاي انقلابي در سطح مساجد هستند.