اعزام اعضای گروه نمایش کانون شهید صیاد شیرازی شهرستان دهلران به جشنواره ملی تئاتر شبستان
اعزام اعضاي گروه نمايش کانون شهيد صياد شيرازي شهرستان دهلران به جشنواره ملي تئاتر شبستان
صبح امروز انجام گرفت؛

اعزام اعضای گروه نمایش کانون شهید صیاد شیرازی شهرستان دهلران به جشنواره ملی تئاتر شبستان

اعضاي گروه نمايش کانون صيادشيرازي شهرستان دهلران جهت شرکت در مرحله نهايي جشنواره ملي تئاتر شبستان امروز به تهران اعزام شدند.
شناسه خبر : 60725 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، با بیان اینکه جشنواره ملی تئاتر شبستان یکی از جشنواره های هنری ستاد کانون های مساجد کشور است اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی هنرمندان مسجدی سراسر در سالجاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه پس از اعلام فراخوان این جشنواره در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گروه نمایشی کانون صیاد شیرازی شهرستان دهلران اثر نمایشی خود را به این جشنواره ارسال نمود، افزود: خوشبختانه اثر نمایشی کانون در این جشنواره با عنوان"زمان" به کارگردانی مالک آبسالان به مرحله نهایی جشنواره راه یافت .

 

وی، ادامه داد: مرحله نهایی این جشنواره نیز 14 لغایت ۱۸اسفند با حضور ۲۸ اثر نمایشی بچه های مساجد که به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند  در مساجد منتخب تهران برگزار می شود.

 

گفتنی است، گروه نمایشی "زمان"  به کارگردانی مالک آبسالان و همراهی جهانبخش جابری  به عنوان بازیگر به موضوع جنایتکاران تاریخ در دوران های مختلف پرداخته است که به مرحله نهایی جشنواره ملی تئاتر شبستان راه یافت.