همکاری کانون های مساجد و استانداری ایلام در جهت توانمند سازی محلات کم برخوردار
همکاري کانون هاي مساجد و استانداري ايلام در جهت توانمند سازي محلات کم برخوردار
در نشست مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام و مسئول دفتر تحول اجتماعی استانداری ایلام مطرح شد؛

همکاری کانون های مساجد و استانداری ایلام در جهت توانمند سازی محلات کم برخوردار

توانمند سازي محلات کم برخوردار و حاشيه نشين شهر ايلام، محور نشست مدير ستاد کانون هاي مساجد و مسئول دفتر تحول اجتماعي استانداري ايلام شد.
شناسه خبر : 60583 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، در این نشست که صبح امروز (یکم اسفند)، در محل ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد یا اشاره  به فعالیت کانون های مساجد در مناطق حاشیه نشین شهر ایلام، اظهار کرد: در راستای تحقق عدالت فرهنگی، هنری و قرآنی همواره برنامه های مختلفی به همت کانون های مساجد در مناطق حاشیه نشین استان برگزار می شود .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی  هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه ستاد کانون های مساجد کشور نیز اخیرا دوره های آموزشی ویژه مربیان مناطق محروم و حاشیه نشین اجرا نموده است افزود: مربیان سه تا از کانون های مساجد استان ایلام نیز به زودی به این دوره ها اعزام می شوند .

 

وی، ضمن اعلام آمادگی همکاری با دستگاههای فرهنگی استان در این مناطق اضافه کرد: هر برنامه ای  که با هدف  خدمت به  مردم  مناطق حاشیه نشین و محروم استان انجام شود ما نیز از آن استقبال و آماده هر گونه همکاری هستیم .

 

مسئول دفتر تحول اجتماعی استانداری ایلام، نیز در این نشست با اشاره به برنامه های استانداری برای مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین، استان گفت : توانمند سازی مردم این محلات و افزایش برنامه ها و فعالیت های فرهنگی هنری و قرآنی  و تربیت نیرو های توانمند در این مناطق با هدف کاهش آسیب های اجتماعی همواره  جز اولویت برنامه های  استانداری است.

 

مهرداد احمدیان، با بیان اینکه برای خدمت در این مناطق نیازمند استفاده از ظرفیت های مختلف در استان هستیم بیان کرد : مطمئنا کانون های مساجد نیز به عنوان یک ظرفیت دینی و فرهنگی می تواند به ما در اجرای برنامه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی کمک نماید.