کانون های مساجد آماده برگزاری جشن های نیمه شعبان
کانون هاي مساجد آماده برگزاري جشن هاي نيمه شعبان

کانون های مساجد آماده برگزاری جشن های نیمه شعبان

حجت الاسلام چراغي پور، از برگزاري جشن هاي نيمه شعبان همزمان با ميلاد با سعادت يگانه منجي عالم بشريت در سطح کانون هاي مساجد استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 60422 تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، 29 بهمن ماه در نشست هماهنگی برنامه های نیمه شعبان که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد با اشاره به آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برگزاری جشن های نیمه شعبان، اظهار کرد: برنامه های مختلفی از قبیل جشن های بیعت ، برپایی ایستگاههای صلواتی ،  پخت و توزیع نذورات ، آذین بندی مساجد، قرائت دعای فرج در شب نیمه شعبان در سطح مساجد، جشن ها و برنامه های فرهنگی در سطح مساجد ، نشست های مهدویت ،توزیع اقلام  تبلیغی فرهنگی و مذهبی با موضوع مهدویت در سطح کانون های مساجد استان انجام ی شود. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه 23 کانون فرهنگی هنری در استان به اسامی و القاب حضرت حجت (عج) در استان ایلام در حال فعالیت است افزود : برنامه های این ایام در سطح کلیه کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان ایلام برگزار خواهد شد.

 

وی، در ادامه به فضلیت ایام نیمه شعبان اشاره  و تصریح کرد : توجه کردن و پرداختن به عید نیمه شعبان از اهمیت زیادی برخوردار است و فرهنگ‌سازی برای شادی در این ایام ریشه در مدیریت و سیره فرهنگی اهل بیت(ع) دارد.

 

حجت الاسلام چراغی پور، در پایان ضمن تاکید بر تکریم و تعظیم نیمه شعبان خاطرنشان کرد: این جشن ها با محوریت مردمی و ایجاد انگیزه و احساس مسئولیت عمومی و ملی در جهت برگزاری خودجوش جشن نیمه شعبان در سراسر استان برگزار می شود.