کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان دهلران هر روز میزبان نوجوانان علاقه مند به قرآن است
کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) شهرستان دهلران هر روز ميزبان نوجوانان علاقه مند به قرآن است
در ادامه اجرای طرح هر "مسجد یک پایگاه قرآنی"

کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان دهلران هر روز میزبان نوجوانان علاقه مند به قرآن است

در ادامه اجراي طرح نهضت قرآني در مساجد استان ايلام، کانون امام حسين(ع) شهرستان دهلران هر روز ميزبان نوجوانان و جوانان محله است که در برنامه ها و فعاليت هاي قرآني کانون گرد هم مي آيند.
شناسه خبر : 60415 تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنکی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، کانون فرهنگی هنری هنری امام حسین(ع) شهرستان دهلران با همکاری امام جماعت مسجد  هر روز برنامه ها و فعالیت های قرآنی در قالب کلاس های آموزشی حفظ ، روخوانی و روانخوانی ، تفسیر قرآن کریم با حضور اهالی مسجد برگزار می نماید.

 

آشنایی جوانان و نوجوانان با مفاهیم قرآن کریم و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و جذب جوانان و نوجوان به فضای مسجد از اهداف است که ارکان کانون امام حسین (ع) از برگزاری این کلاس ها آن را دنبال می کنند .

 

این برنامه ها با مشارکت و همراهی امام جماعت و سایر نهاد های فعال مسجد برگزار و با استقبال جوانان و نوجوانان همراه شده است.

 

طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی از جمله طرح های قرآنی ستاد کانون های مساجد است که در راستای  لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری و ترویج معارف و سبک زندگی قرآنی، استفاده از هنر تلاوت برای جذب مخاطب، ترویج اثرگذار فعالیت‌های قرآنی و هم‌افزایی ظرفیت‌ کانون‌ها با اجرای برنامه هایی همچون محافل انس با قرآن، برگزاری جلسات هفتگی قرآن، برگزاری دوره‌های آموزشی همچون روخوانی و روانخوانی و تجوید، در سطح مساجد سراسر کشور اجرا شد.