بسته های فرهنگی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام توزیع می شود
بسته هاي فرهنگي در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام توزيع مي شود
همزمان با اعیاد شعبانیه؛

بسته های فرهنگی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام توزیع می شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، ازتوزيع 313 بسته فرهنگي و مذهبي همزمان با اعياد شعبانيه و فرا رسيدن نيمه شعبان در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مناطق مختلف استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 60323 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، "حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور"، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه در خصوص توزیع این بسته ها، اظهار کرد: این بسته ها شامل 313بسته پوستر خدا شناسی ، امام شناسی و نمازهستند که  در آستانه اعیاد شعبانیه و  نیمه شعبان در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام توزیع می شوند.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد همزمان با این ایام میزبان برنامه ها و جشن های مختلف در سطح استان هستند، تصریح کرد: برپایی ایستگاههای صلواتی، جشن های نیمه شعبان، تزیین مساجد و حسینیه ها،  نشست های روشنگری و مهدویت ، مسابقات فرهنگی و هنری ، محافل قرآنی ، توزیع نذورات در بین نیازمندان از جمله این برنامه ها است .

 

وی،  تبین سیره و سبک زندگی ائمه معصومین (ع)، آشنایی جوانان و نوجوانان با مسئله مهدویت، جذب جوانان و نوجوانان به مسجد از مهمترین اهداف برنامه های این ایام بیان کرد و گفت: تلاش شده است این برنامه ها با محوریت مردم در نقاط مختلف استان برگزار شود .

 

  حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در پایان از مساجد به عنوان مهمترین پایگاه دینی در جهت نشر معارف و علوم دینی نام برد و از آحاد مردم به ویزه جوانان و نوجوانان در جهت شرکت در برنامه های این ایام دعوت نمود.