ارائه گزارش مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان ایلام پیش از خطبه های نماز جمعه استان ایلام
ارائه گزارش مسئول کميته مساجد و بقاع متبرکه استان ايلام پيش از خطبه هاي نماز جمعه استان ايلام

ارائه گزارش مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان ایلام پیش از خطبه های نماز جمعه استان ایلام

مسئول کميته مساجد و بقاع متبرکه استان ايلام، گزارشي از برنامه هاي کميته مساجد در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي پيش از خطبه هاي نماز جمعه ارائه نمود.
شناسه خبر : 59960 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ، "حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور" جمعه ( 13 بهمن )، در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه استان ایلام، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران با وحدت کلمه و تمسک به اسلام و رهبری شجاعانه و حکیمانه «امام خمینی (ره ) » نظام جمهوری اسلامی را پایه گذاری و خط بطلان برهمه تلاشهای فرهنگی و سیاسی دشمنان اسلام در طول یک قرن و نیم گذشته کشیدند.

 

مسئول کمسته مساجد و بقاع متبرکه استان ایلام،  ایام الله دهه فجررا ایام تجدید عهد ملت ایران با امام و انقلاب و اسلام  دانست و حفظ این نظام و انقلاب از واجباب برشمرد .

 

وی، در ادامه با بیان اینکه در این ایام برنامه های گسترده های در سطح مساجد و بقاع متبرکه استان پیش بینی شده است بر حضور گسترده مردم در جشن های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید نمود .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در این خطبه ها  به تدارک بیش از 34 عنوان برنامه به همت کمیته مساجد  و بقاع متبرکه در دهه فجر  اشاره و تصریح کرد :  تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  برگزاری جشن های انقلاب در سطح مساجد و بقاع متبرکه، برگزاری میز های خدمت مدیران در سطح مساجد،  بیان دستاورد های انقلاب اسلامی در سطح مساجد و بقاع متبرکه توسط سخنران ، برگزاری نشست ها قرآنی بصیرتی از مهمترین این  برنامه ها است .

 

وی در پایان خواستار مشارکت و حضور حداکثری اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در جشن های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد  .