گردهمایی گروههای نمایشی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام برگزار شد
گردهمايي گروههاي نمايشي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام برگزار شد
با حضور مشاور هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

گردهمایی گروههای نمایشی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام برگزار شد

گردهمايي گروههاي نمايشي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام با حضور حسين عالم بخش مشاور هنري ستاد کانون هاي مساجد کشور در ايلام برگزار شد.
شناسه خبر : 59887 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حسین عالم بخش در این برنامه که عصر امروز (۱۱بهمن) در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی با حضور گروههای نمایشی کانون های مساجد استان برگزار شد به برگزاری دوره آموزشی ویژه هنرمندان مسجدی سراسر کشور اشاره کرد و گفت:  شنیدن مطالبه هنرمندان مسجدی  مهمترین دقدغه ما در این دوره ها است. 

 

مشاور هنری ریاست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ترویج بینش درست و راه درست نفوذ به دلها را مهمترین هنر  هنرمندان مسجدی برشمرد و افزود:  میتوان از راه هنر ارزش های دینی به بهترین نوع ارائه کرد. 

 

عالم بخش،  مهمترین هدف هنر به ویژه هنر های نمایشی را ارتقا اندیشه و سبک زندگی بیان کرد و گفت: چنانچه قالب و محتوای هنر به درستی بیان و تعریف شود تاثیر گذار خواهد بود. 

وی، ترویج هنر در فعالیت های مسجدی را ضروری دانست و اضافه کرد: با هنر میتوان راه نفوذ به دلها را برای معرفی اهل بیت به بهترین نحو انجام داد. 

عالم بخش، در پایان جشنواره تئاتر شبستان و تلاش برای راه اندازی مدرسه تئاتر شبستان از اقدامات  پیش روی ستاد کانون های مساجد در حوزه هنر ذکر و خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا با حضور در استان ها و برگزاری دوره های آموزشی و شناسایی هنرمندان متعهد ارزشی از بچه های مساجد  شبکه ای از هنرمندان مسجدی در کشور ایجاد نماییم. 

 

در پایان این نشست گروههای نمایشی کانون های مساجد به بیان دقدغه ها و مطالبات خود در حوزه هنر پرداختند.