توزیع 300 بسته فرهنگی آموزشی در بین کانون های مرزی استان ایلام
توزيع 300 بسته فرهنگي آموزشي در بين کانون هاي مرزي استان ايلام

توزیع 300 بسته فرهنگی آموزشی در بین کانون های مرزی استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، از توزيع 300 بسته فرهنگي آموزشي در بين کانون هاي فرهنگي هنري مناطق مرزي استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 59720 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، "حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور" ،  اظهار کرد : این بسته ها در بین 10 کانون فرهنگی هنری  مناطق مرزی در سطح شهرستان های مهران و دهلران توزیع خواهد می شود .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، افزود: این بسته های شامل پک های آموزشی و نوشت افزار است که در بین دانش آموزان و جوانان و نوجوانان عضو کانون ها توزیع خواهد شد.

 

وی ، با اشاره به 465 کیلیو متر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق اضافه کرد : دو شهرستان  مهران و دهلران استان ایلام در همسایگی کشور عراق هستند که 68 کانون فرهنگی و هنری در این دو شهرستان تاسیس و در حال فعالیت هستند .

 

وی، در ادامه با اشاره به  نقش مرزنشینان در امنیت کشور و هجمه های فرهنگی دشمنان و آسیب های اجتماعی گسترده در این مناطق  انجام فعالیت های فرهنگی و دینی به منظور جذب جوانان و نوجوانان ضروری دانست و تصریح کرد : کانون های فرهنگی هنری به عنوان پایگاههای دینی و اجتماعی می توانند نقش تاثیر گذاری در کاهش آسیب های این مناطق ایفا نمایند.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در پایان خاطر نشان کرد: طی سال های گذشته نیز فعالیت های گسترده دینی و فرهنگی از جمله طرح آموزش هنر به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد مناطق مرزی استان  شد که با استقبال اعضای کانون های مساجد در این مناطق مواجه شد.