همکاری بسیج هنرمندان با اجرای فعالیت های هنری در سطح کانون های مساجد
همکاري بسيج هنرمندان با اجراي فعاليت هاي هنري در سطح کانون هاي مساجد
در نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد با رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام مطرح شد؛

همکاری بسیج هنرمندان با اجرای فعالیت های هنری در سطح کانون های مساجد

طي برگزاري نشست هماهنگي مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و رئيس سازمان بسيج هنرمندان استان ايلام نسبت به همکاري مشترک در اجراي فعاليت هاي فرهنگي هنري در سطح مساجد تاکيد شد.
شناسه خبر : 59693 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، "حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور " صبح امروز (هشتم بهمن ماه)، در نشست با رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، با اشاره به سیاست های کانون های مساجد در جهت فعال نمودن گروههای هنری در سطح کانون های مساجد اظهار کرد : در این زمینه آماده هر گونه همکاری با دستگاههای فعال مساجد به ویژه هنرمندان بسیجی در استان هستیم. 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، افزود: تشکیل گروههای سرود و تئاتر مسجد از ضروریات فعالیت های فرهنگی در سطح مساجد است که می تواند زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را فراهم نمایید .

 

وی، همچنین به فعالیت ۳۱۰کانون فرهنگی هنری در مناطق مختلف استان،اشاره و اضافه کرد: تربیت هنرمندان متعهد و مسجدی از رسالت های امروز این کانون ها در حوزه فعالیت های هنری است.

 


وی، در ادامه به برگزاری گردهمایی گروههای نمایشی کانون های مساجد در استان اشاره و خاطر نشان کرد: این همایش یازدهم بهمن ماه با حضور هنرمندان مسجدی در استان برگزار می شود. 

 

در ادامه این نشست، بیگ زاده  رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: بسیج هنرمندان آماده هر گونه همکاری  با کانون های مساجد در فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد است.