حضور استاندار و مدیر ستاد کانون های مساجد استان ایلام در جمع معتکفین
حضور استاندار و مدير ستاد کانون هاي مساجد استان ايلام در جمع معتکفين

حضور استاندار و مدیر ستاد کانون های مساجد استان ایلام در جمع معتکفین

استاندار ايلام به همراه مدير ستاد کانون هاي مساجد استان در مراسم معنوي اعتکاف در مسجد صاحب الزمان(عج) و مهديه حضور يافت.
شناسه خبر : 59656 تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، «حسن بهرام نیا» استاندارایلام و حجت الاسلام چراغی پور مدیر این ستاد با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) ومسجد مهدیه که به ترتیب میزبان معتکفین خواهر و برادر بودند، به صورت چهره به چهره با معتکفین گفت و گو کردند.


حجت الاسلام چراغی پور، در این دیدار با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم از مراسم معنوی اعتکاف علیرغم تبلیغات گسترده دشمنان گفت: ملت دیندار ایران اسلامی همیشه و در همه حال پای اعتقادات دینی و ملی خود ایستاده اند و در صحنه های حساس به تکلیف خود عمل می کنند.


وی، مراسم معنوی اعتکاف را فرصتی ارزشمند برای خودسازی و تقرب به درگاه الهی دانست  و تصریح کرد: توسعه این  فریضه الهی افزایش معنویت در جامعه را به دنبال خواهد داشت .


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در ادامه به نقش خود سازی در کاهش آسیب های فرهنگی اشاره کرد و استفاده از این فرصت را برای جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان نظام بسیار مهم دانست .

در پایان این مراسم نیز جلسه پرسش و پاسخ با حضور معتکفین برگزار شد .

 اضافه می شود : در استان ایلام 54 مسجد میزبان معتکفین در ایام البیض ماه رجب هستند .