راه یابی اثر نمایشی کانون صیاد شیرازی دهلران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر
راه يابي اثر نمايشي کانون صياد شيرازي دهلران به جشنواره بين المللي تئاتر فجر

راه یابی اثر نمایشی کانون صیاد شیرازی دهلران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر

اثر نمايشي "آبها مهربانند" از کانون فرهنگي هنري صياد شيرازي دهلران استان ايلام به چهل و دومين جشنواره بين‌‌المللي تئاتر فجر راه يافت.
شناسه خبر : 59158 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، مالک آبسالان در خصوص این اثر نمایشی اظهار کرد: نمایشنامه اثر نمایشی «آبها مهربانند»، با موضوع ایثار و شهادت است که اخیرا به جشنواره تئاتر شبستان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ارسال شد.

 آبسالان، افزود: این اثر نمایشی در خصوص زندگی نامه یکی از شهدای غواص است که  زندگی خود را از دوران کودکی تا شهادت روایت می کند.

کارگردان اثر نمایشی «آبها مهربانند»، ادامه داد: آقای جهانبخش جابری بازیگری، خانم شهناز آیینی طراحی صحنه و لباس و آقای صادق رشنوادی طراحی این کار نمایشی رابر عهده دارند وکارگردانی و بازی برخی شخصیت های نمایش را هم بنده برعهده داشتم.

 

وی، بیان کرد: قرار است نمایش "آبها مهربانند" ششم و هفتم بهمن ماه ساعت ۱۸ در پهنه رودکی شهر تهران اجرا شود.

 

آبسالان، در ادامه به اهمیت فعالیت های هنری در بستر مسجد اشاره و تصریح کرد:  جوانان هنرمند و با استعدادی در بین بچه های مساجد است که برگزاری جشنواره های هنری می تواند استعداد های آنها را شناسایی و شکوفا سازد.

 

وی، در پایان اضافه کرد: اثر نمایشی آبها مهربانند در جشنواره ملی تئاتر بسیج نیز که در مشهد مقدس برگزار شد در رشته های کارگردانی بازیگزی و نویسندگی حائز رتبه های برتر شد.