طرح مسجد پایگاه قرآنی در کانون های مساجد ایلام اجرا شد
طرح مسجد پايگاه قرآني در کانون هاي مساجد ايلام اجرا شد
با برگزاری دومین کرسی تلاوت؛

طرح مسجد پایگاه قرآنی در کانون های مساجد ایلام اجرا شد

با برگزاري دومين کرسي تلاوت در کانون فرهنگي هنري الغدير شهرستان آبدانان "طرح مسجد پايگاه قرآن" در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام اجرا شد
شناسه خبر : 58342 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، این برنامه با حضور قاریان برجسته شهرستان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان در کانون الغدیر برگزار شد .


 حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، در این برنامه با اشاره به اجرای این طرح در سطح 46 کانون فرهنگی هنری توسعه پایگاههای قرآنی در مساجد را از مطالبات مهم رهبر انقلاب از فعالان مساجد بیان کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ، برگزاری آموزش های مستمر قرآنی از جمله روخوانی و روانخوانی ، تفسیر و ترجمه قرآن در کانون های مساجد، برگزاری محافل قرآنی ، ساماندهی قاریان و فعالان قرآنی، تجلیل ازفعالان و خیرین قرآنی  از جمله برنامه های طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی ذکر کرد  و افزود : اجرای این طرح موجب رونق فعالیت های قرآنی مساجد خواهد شد .


وی، توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی ،  جذب جوانان و نوجوانان به مسجد از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و گفت : نگاه ما توسعه فراگیر این برنامه قرآنی در سطح کلیه کانون های فرهنگی هنری مساجد است .


وی در پایان از مساجد، به عنوان پایگاه‌های اصلی فعالیت‌های قرآنی نام برد و  خاطر نشان کرد: بایستی با برنامه‌ریزی و تلاش، این نقش را تقویت شود.