مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام به عنوان مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه دهه فجر استان ایلام منصوب شد
مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام به عنوان مسئول کميته مساجد و بقاع متبرکه دهه فجر استان ايلام منصوب شد
با حکم رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه دهه فجر کشور؛

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام به عنوان مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه دهه فجر استان ایلام منصوب شد

طي حکمي از سوي رئيس کميته مساجد و بقاع متبرکه دهه فجر کشور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام، به عنوان رئيس کميته مساجد و بقاع متبرکه استان ايلام، منصوب شد.
شناسه خبر : 56142 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در  این حکم "حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور"، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از سوی حجت الاسلام و المسلمین کمال خداده رئیس کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان مسئول کمیته مساجد دهه فجر استان معرفی و منصوب شد.


 تلاش برای برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مساجد و ایجاد فضایی پویا و  مردمی و بکارگیری ابتکارات و خلاقیت ها و طراوت و تازگی برنامه ها از اولویت های مدنظر در خصوص برنامه های مساجد و محلات ویژه و در نهایت اجرای بزرگداشتی با شکوه از یادمان پیروزی انقلاب اسلامی است که در این حکم مورد توجه قرار گرفته است.


برگزاري نشست‌هاي كميته، حضور فعال در جلسات مرتبط با ايام پاسداشت انقلاب اسلامي، اجراي كامل آيين‌نامه كميته، و برنامه‌ريزي شايسته به منظور برگزاري و بزرگداشت هرچه باشكوه‌تر جشن‌هاي پيروزي انقلاب در سطح مساجد و دستگاه‌هاي عضو كميته، از اهم وظايف کمیته مساجد استان بیان شده است .

برنامه های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 بهمن ماه آغاز و تا 22 بهمن ادامه خواهد دارد.