طرح « هر مسجدیک پایگاه قرآنی» در کانون های مساجد ایلام آغاز شد
طرح « هر مسجديک پايگاه قرآني» در کانون هاي مساجد ايلام آغاز شد
با برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم؛

طرح « هر مسجدیک پایگاه قرآنی» در کانون های مساجد ایلام آغاز شد

طرح" هرمسجديک پايگاه قرآني" با برپايي کرسي تلاوت در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام آغاز شد
شناسه خبر : 54325 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۲۵

به گزارش روابط‌ عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،«حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور»، با اشاره به اجرای طرح « هر مسجد یک پایگاه قرآنی» ویژه کانون‌های مساجد دراستان  ایلام، اظهار کرد:  این طرح به منظور ترویج فرهنگ قرآنی با محوریت مساجد در کانون های فرهنگی هنری استان برگزار می‌شود.


 افزود :  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام، با بیان اینکه  این طرح در قالب کرسی‌های تلاوت در مساجد برگزار در اجرای این طرح قاریان برتر مسجدی و محلات به تلاوت مجلسی می‌پردازند و در کنار آن نیز اجرای تواشیح، تفسیر قرآن کریم و برنامه‌های قرآنی اجرا می‌شود.


 وی، اضافه کرد: 2 کانون فرهنگی و هنری "شهدای بانقلان" در شهر ایلام و کانون" الغدیر" شهرستان آبدانان مجری برگزاری کرسی های تلاوت در استان ایلام هستند که  این طرح را اجرا می نمایند. 


 حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، ادامه داد: تهیه مستند از اجرای طرح مسجد پایگاه قرآن و پخش در شبکه استانی  و ملی از دیگر فعالیت های این طرح در استان است . 


وی، برگزاری نشست های مختلف با دستگاههای فرهنگی در جهت همکاری و فراگیر نمودن طرح "مسجد پایگاه قرآن"  از جمله فعالیت های ستاد کانون های مساجد استان برشمرد و افزود : تلاش می کنیم تا این طرح با همکاری کانون های فرهنگی هنری در سطح مساجد استان فراگیر و به صورت گسترده اجرا شود .