گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان دهلران برگزار شد
گردهمايي مديران کانون هاي فرهنگي هنري شهرستان دهلران برگزار شد

گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان دهلران برگزار شد

گردهمايي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان دهلران، با رويکرد ايجاد پايگاههاي قرآني در سطح مساجد اين شهرستان برگزار شد
شناسه خبر : 54074 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام «حجت الاسلام علی چراغی پور»، دراین گردهمایی که در مسجد جامع شهرستان دهلران برگزار شد، با تبریک ایام فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و قدردانی از تلاش مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری این شهرستان، خدمت به مسجد این پایگاه دینی را بسیار ارزشمند توصیف کرد .


مدیرستاد هماهنگی کانون های ساجد استان ایلام، با اشاره به هجمه های دشمنان برای از بین بردن ارزش های دینی و اسلامی در جامعه  گفت: بچه های مسجد به عنوان پیشگامان ترویج فرهنگ دینی و اسلامی همواره در تلاش برای  خنثی سازی این توطئه ها هستند.

 
وی، در ادامه با اشاره به فعالیت 50 کانون فرهنگی هنری در شهرستان دهلران ، کادرسازی، تربیت نسل دینی و انقلابی، ترویج فرهنگ معارف دینی و اسلامی، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی را مهمترین ماموریت کانون های مساجد بر شمرد .

 

چراغی پور، با اشاره به فعالیت های پیش روی ستاد کانون های مساجد اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما در سال جاری  طرح "هر مسجد یک پایگاه قرآنی" است که در این طرح تلاش می‌کنیم  با ایجاد پایگاه‌های قرآنی با محوریت مسجد فعالیت‌های قرآنی را در کانون‌های مساجد توسعه دهیم. 


وی ادامه داد: امسال تعداد ۴۵پایگاه قرآنی در استان ایجاد شده است که امیدواریم با تلاش مدیران کانون ها این پایگاههای قرآنی در تمامی کانون های فرهنگی هنری استان ایجاد شود. 

در پایان این برنامه مدیران کانون های فرهنگی هنری استان به بیان دیدگاههای خود در خصوص توسعه فعالیت های فرهنگی دینی کانون های مساجد پرداختند.