حضور فعال بچه های مساجد استان ایلام در برگزاری مراسمات گرامیداشت نهم دی ماه
حضور فعال بچه هاي مساجد استان ايلام در برگزاري مراسمات گراميداشت نهم دي ماه

حضور فعال بچه های مساجد استان ایلام در برگزاری مراسمات گرامیداشت نهم دی ماه

مديران و اعضاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام با مشارکت فعال و برگزاري برنامه هاي بصيرتي و روشنگري حماسه نهم دي ماه را گرامي داشتند .
شناسه خبر : 54036 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، همزمان با  سالروز حماسه نهم دی ماه  مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با حضور پرشور در برنامه های این روز و برگزاری نشست ها بصیرتی ، مشارکت در همایش ها و فعالیت های روز "بصیرت میثاق امت با ولایت" ضمن بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابراز انزجار از فتنه های دشمنان حمایت قاطعانه خود را از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه اعلام نمودند که در ادامه به گوشه ای از این برنامه ها اشاره می کنیم.


کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی (عج) شهرستان چوار میزبان همایشی با عنوان بصیرت بود که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله اجرای سرود ، دکلمه خوانی و قرائت میثاق نامه برگزار شد.


همچنین کانون فرهنگی و هنری کوثر  شهر ایلام، نیز نشست بصیرتی و روشنگری ویژه بانوان با هدف آگاهی و آشنایی بانوان با فتنه های مختلف و ابعاد آن در گرامیداشت این روز برگزار نمود.


امام جماعت کانون فرهنگی و هنری امام صادق (ع) شهرستان بدره، نیز به مناسبت این روز جوانان و نوجوانان در مسجد گرد هم آورد تا با روشنگری آنان را با فتنه های دشمنان برای این نظام و انقلاب آشنا نماید.


کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله نیز با برپایی ایستگاه کتاب در محل همایش روز بصیرت در مسجد جامع  سرابله  سعی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به قشر های مختلف مردم برای آشنایی با فتنه های دشمنان نمود.


کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام  مسجد جامع شهرستان دهلران نیزمسئول آماده سازی همایش روز بصیرت در دهلران بود که با حضور اعضای کانون برنامه های مختلفی ویژه این همایش دردهلران تدارک نمودند .

 

آری مساجد و بچه های مساجد امروز همزمان با سراسر کشور میزبان قشر های مختلفی از آحاد مردم از کارمند و کارگر دانش آموز و دانشجو زن و مرد و پیر و جوان بودند که آماده بودند تا در روز بصیرت میثاق با ولایت  بصیرت دینی خود را به رخ جهانیان بکشند .