فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری« امام صادق (ع)» شهرستان بدره تجلیل شدند
فعالان قرآني کانون فرهنگي هنري« امام صادق (ع)» شهرستان بدره تجليل شدند

فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری« امام صادق (ع)» شهرستان بدره تجلیل شدند

طي مراسمي با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام جمعي از فعالان قرآني کانون فرهنگي هنري امام صادق (ع) در شهرستان بدره تجليل شدند.
شناسه خبر : 54009 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با هدف پیگیری ایجاد پایگاههای قرآنی و بررسی وضعیت کانون های مساجد حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  عصر چهار شنبه(ششم دی ماه)، با سفر به شهرستان بدره و حضور در جمع اعضای کانون فرهنگی و هنری« امام صادق (ع) » روستای زرانگوش از ۱۴نفر از فعالان قرآنی و اعضای فعال این کانون تقدیر نمود. 

«حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور»،  در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های فرهنگی هنری کانون در این منطقه محروم و روستایی اظهار کرد:  انچه برای ما حائز اهمیت است حضور قشر های مختلف به ویژه جوانان و نوحوانان در این پایگاه فرهنگی دینی است.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به نقش امام جماعت مساجد در پررنگ نمودن فعالیت های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد:  در تمامی کانون های فرهنگی و هنری ائمه جماعت نقش  محوری بر عهده دارند. 

وی،  در ادامه به اجرای  برنامه های فرهنگی هنری در کانون های مساجد اشاره و تصریح کرد: طرح هر مسجد یک پایگاه قرانی یکی از مهمترین این برنامه ها است که در حال حاضر ۴۶کانون فرهنگی هنری در استان مجری این طرح قرانی هستند. 

 وی، اضافه کرد: در تلاشیم این طرح در سطح کلیه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام اجرایی شود. 

در پایان این مراسم، از امام جماعت و ۱۴نفر از فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) با اهدای هدایایی تجلیل شد. 

بازدید از کتابخانه کانون،  حضور در نماز جماعت مغرب و عشا از دیگر برنامه های این بازدید بود