کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام محیای برنامه های ولادت بزرگ بانوی اسلام می شوند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام محياي برنامه هاي ولادت بزرگ بانوي اسلام مي شوند

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام محیای برنامه های ولادت بزرگ بانوی اسلام می شوند

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، از آمادگي کانون هاي فرهنگي مساجد استان ايلام براي برگزاري برنامه ها و جشن هاي ميلاد حضرت زهرا (س) در استان خبر داد.
شناسه خبر : 53961 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،"حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور" عصر(سوم دی ماه) در نشست هم‌اندیشی ویژه برنامه‌های بزرگداشت مقام زن و دهه بصیرت و مقاوم اظهار کرد:  کانون فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف استان محیای برنامه ها و جشن های بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س)، خواهند بود.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  با اشاره به تقارن ولادت حضرت زهرا (س)  با شهادت سردار دلها افزود: برنامه های گرامیداشت  این هفته با محوریت همدردی با زنان و مادران فلسطینی که این روزها مورد ظلم و ستم بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، پیش بینی و برگزار خواهند شد.

 

وی،  تمرکز بر مقاومت و پایداری زن و خانواده در عرصه‌های مختلف و بصیرت افزایی، روشنگری و و تبیین دشمنی‌های دشمنان در حوزه زنان و خانواده از اهداف برنامه های امسال هفته زن برشمرد و تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز با برنامه های بصیرتی و روشنگری در این زمینه پای کار خواهند بود.


 
حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور، در ادامه تشکیل کانون های تخصصی خواهران در سطح کانون های مساجد از اقدامات مهم در راستای اهمیت جایگاه زن در فعالیت های اجتماعی ذکر خاطر نشان کرد:  تلاش می کنیم تا ویژه برنامه های مختلف بصیرت افزایی و روشنگری با محوریت این کانون ها در استان برنامه ریزی و اجرا شود.


 
گفتنی است، این نشست  با حضور معاون فرهنگی و رسانه‌ای،  معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رییس بسیج هنرمندان،  کارشناس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام،  برگزار شد.