بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد از کانون جامعه المهدی شهر ایلام
بازديد مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد از کانون جامعه المهدي شهر ايلام

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد از کانون جامعه المهدی شهر ایلام

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، با حضور در مسجد الشهدا شهر ايلام از فعاليتهاي کانون فرهنگي هنري جامعه المهدي در اين مسجد بازديد نمود.
شناسه خبر : 53960 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۴۷

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، "حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور" (سوم دی ماه) همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور در جمع بچه های مسجد سید الشهدا شهر ایلام از نزدیک در جریان فعالیت های  فرهنگی هنری کانون  جامعه المهدی در این مسجد قرار گرفت.

 

در این بازید اعضای کانون به بیان مسائل و مشکلات کانون فرهنگی هنری پرداختند و خواستار تجهیز کانون برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری مدهبی  شدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، نیز در این بازدید به طرح ها و فعالیت های اجرایی ستاد کانون های مساجد استان اشاره و طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی را یکی از مهمترین این طرح ها بیان کرد.

 

 و ی، خواستار مشارکت فعال  اعضای این کانون در این طرح ها شد و افزود : باتوجه به پتاسیل های این کانون فعال نمودن برنامه های  قرآنی از جمله طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی نیز موجب جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به این مسجد خواهد بود .   

 

  وی خاطر نشان کرد :  ما نیز در مجموعه ستاد کانون های مساجد آماده همکاری کامل با فعالیت های های فرهنگی  این مسجد  و کانون هستیم .