اعزام اعضای کانون کوثر به مناطق عملیاتی
اعزام اعضاي کانون کوثر به مناطق عملياتي
مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر شهر ایلام خبر داد؛

اعزام اعضای کانون کوثر به مناطق عملیاتی

جمعي از بانوان عضو کانون فرهنگي هنري کوثر، در قالب اردوي يک روزه از مناطق عملياتي قلاويزان در شهرستان مهران بازديد و با شهدا تجديد ميثاق کردند.
شناسه خبر : 53877 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، "نسترن عزیزی" گفت: در این اردوی آموزشی 50 نفر از بانوان و دختران جوان و نوجوان کانون حضور داشتند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آشنایی با رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا و ترویج سیره آنها از اهداف این اردو بیان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر شهر ایلام ، با بیان اینکه برنامه های گسترده ای در ایام مختلف سال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کانون برگزار می شود افزود : برپایی یادواره های شهدا ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، حضور هفتگی اعضای کانون در مزار شهدای گمنام استان، قرائت وصیت نامه های شهدا برای اعضای کانون به ویژه کودکان و نوجوانان و تهیه زندگی نامه  شهدای محله، از جمله این برنامه ها است.

 

وی تصریح کرد : در شرایطی که  دشمنان ما با ابزارهای مختلف به دنبال تضعیف روحیه ایثارگری در بین آحاد جامعه بویژه نسل کنونی، هستند تبین و تشریح ارزشهای ایثارگری و شهادت در جامعه  امری لازم و ضروری به نظر می رسد.