حضور مدیران کانون های تخصصی خواهران استان ایلام درگنگره بانوان مساجد کشور
حضور مديران کانون هاي تخصصي خواهران استان ايلام درگنگره بانوان مساجد کشور
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام خبر داد؛

حضور مدیران کانون های تخصصی خواهران استان ایلام درگنگره بانوان مساجد کشور

حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور، از شرکت8 نفر از مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران استان ايلام در کنگره بانوان مسجدي سراسر کشور خبر داد.
شناسه خبر : 53625 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

                                                                                                                                                                                                   حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، با بیان این مطلب به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، گفت: کنگره بانوان فعال مساجد کشور با حضور مدیران کانون های تخصصی خواهران 21 آذر ماه با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در تالار وحدت تهران برگزار می شود .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه این دوره با حضور سخنرانان برجسته کشوری و با هدف آشنایی با راهبرد های مدیریت فرهنگی و مبانی کار تشکیلاتی و تبیین جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی، ضرورت نقش پذیری اجتماعی زنان در گام دوم انقلاب و بایسته های حوزه زنان و خانواده  در کانون های مساجد برگزار می شود .

 

وی، در ادامه با تاکید بر نقش و تأثیر مهم تربیتی زن در خانواده و اجتماع، اظهارکرد: رشد علمی و فرهنگی زنان در جامعهامروز از  اهمیت بسیاری برخوردار است .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، با بیان اینکه کانون های مساجد به عنوان پایگاه دینی ،  نقش موثری در ترویج ارزش های دینی دارند خاطر نشان کرد: مطمئنا حضور زنان در این پایگاهها  نیز می تواند در تربیت نسل دینی موثر باشد .