بازدید از کانون های فرهنگی و هنری شهرستان هلیلان استان ایلام
بازديد از کانون هاي فرهنگي و هنري شهرستان هليلان استان ايلام
در سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام به شهرستان هلیلان انجام گرفت؛

بازدید از کانون های فرهنگی و هنری شهرستان هلیلان استان ایلام

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام در سفر به شهرستان هليلان از فعاليت کانون هاي مساجد اين شهرستان بازديد و از نزديک در جريان فعاليت اين کانون ها قرار گرفتند.
شناسه خبر : 53245 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، به منظور بررسی وضعیت فرهنگی شهرستان محروم  و تازه تاسیس هلیلان علی هوشمند  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام امروز (8 آذر )،  با سفر به شهرستان هلیلان  علاوه بر دیدار با فرماندار این شهرستان  از  فعالیت  سه  کانون   فرهنگی و هنری  این شهرستان بازید کردند.

کانون های  فرهنگی و هنری  انصار المهدی شهر توحید، کانون شهید چراغی روستای کهره وکانون امام حسن مجتبی (ع) روستای تخم بلوط  کانون هایی هستند که مورد بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان ایلام قرار گرفتند.

علی هوشمند در این بازدید ها ضمن  تقدیر از فعالان کانون های مساجد در اجرای فعالیت های فرهنگی  هنری و دینی در سطح مساجد  شهرستان هلیلان  از کانون های مساجد به عنوان  بازوان اداره ارشاد در شهرستان ها نام برد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  همچنین نقش کانون های مساجد در رفع محرومیت فرهنگی  این مناطق بسیار موثر عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت کانون های فرهنگی و هنری این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر 8 کانون فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان در حال فعالیت است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،  توسعه کانون‌های فرهنگی هنری در روستاهای محروم و دورافتاده استان، و حمایت‌های ویژه  از فعالیت های فرهنگی هنری دینی و مذهبی در کانون های مساجد  این مناطق  از مهمترین برنامه کانون های مساجد  در مناطق محروم و روستایی استان بیان کرد.

  در جریان این بازدید ها مقرر شد:  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد شهرستان  هلیلان حمایت نماید.