اجرای طرح سه شنبه های تکریم در کانون شهدای بانقلان استان ایلام
اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم در کانون شهداي بانقلان استان ايلام
مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بانقلان خبر داد؛

اجرای طرح سه شنبه های تکریم در کانون شهدای بانقلان استان ایلام

محمد يوسفي گفت : طرح سه شنبه هاي تکريم با تجليل از فعالان کانون فرهنگي هنري شهداي بانقلان هر هفته در اين کانون برگزار مي شود.
شناسه خبر : 53091 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

محمد یوسفی با بیان این مطلب به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، گفت: این  طرح در راستای تشویق جوانان و نوجوانان فعال مسجدی  و جذب آنان به برنامه های مسجد هر هفته مابین نماز مغرب و عشا برگزار می شود. 

 


مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهدای بانقلان،  برگزاری فعالیت های مختلف فرهنگی آموزشی اردویی را موجب جذب کودکان و نوجوانان به برنامه ها و فعالیت های کانون دانست و افزود: بیش از 200 نفر از اهالی روستای بانقلان عضو کانون فرهنگی و هنری مسجد هستند .

 


وی ، فعالیت های هدفمند در راستای تربیت جوان و نوجوان انقلابی، مهارت افزایی در جهت  رشد علمی و آگاهی آنان، ایجاد شور و نشاط معنوی در برنامه ها و فعالیت های مسجد را از عوامل جذب قشر های مختلف به  فعالیت های کانون و مسجد دانست و  خواستار توجه ویژه به  کانون های مساجد به عنوان پایگاهی دینی برای تربیت نسل انقلابی شد .

 


یوسفی، با بیان اینکه کانون شهدای بانقلان از بدو تاسیس زمینه ساز رشد و تربیت نسل انقلابی بوده است بیان کرد : جوانانی همچون شهید اسدی  پرورش یافته همین مسجد و کانون بودند .

 


وی ، توسعه فضا و امکانات آموزشی در کانون از دیگر عوامل جذب قشر های مختلف به کانون عنوان کرد و ادامه داد : نسل امروز نیازمند  استفاده از ابزار های و تکنولوژی های جدید آموزشی است که تلاش شده تا این امکانات در فضای کانون در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گیرد. 

 


یوسفی در پایان فعالیت های قرآنی، فعالیت های ورزشی و تفریحی،  جلسات اخلاق، از برنامه های ثابت کانون در طول سال در دو بخش خواهران و برادران عنوان کرد.