تکریم نویسنده کانون های مساجد استان ایلام
تکريم نويسنده کانون هاي مساجد استان ايلام
در هفته کتاب و کتاب خوانی انجام گرفت ؛

تکریم نویسنده کانون های مساجد استان ایلام

به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني و به منظور ارج نهادن به تلاش نويسندگان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از پروين محمدي نويسنده کانون هاي مساجد استان ايلام تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 53035 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، طی مراسمی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، از پروین محمدی مدیر کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا ء شهر ایلام نویسنده 2 جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت تجلیل به عمل آمد .

 

 کتاب های" 502 نماد ایثار و شهادت" و "اینجا اکسیژن نیست"  کتاب هایی هستند که به همت این نویسنده جوان  به رشته تحریر در آمده است .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در  این مراسم  ضمن تقدیر از تلاش های این نویسنده جوان نگارش آثاری با محوریت دفاع مقدس و زندگی نامه شهدا را  امری  ارزشمند توصیف کرد و افزود: نگارش  این خاطرات به صورت مکتوب باعث می شود که این گنجینه های ارزشمند برای نسل های بعدی هم باقی بماند و هیچ گاه به معرض فراموشی سپرده نشود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،  کتاب و کتابخوانی را یکی از محوری ترین فعالیت کانون های مساجد برشمرد و تصریح کرد: در همین راستا نیز همواره حمایت از تولید آثار هنرمندان و نویسندگان کانون های مساجد در برنامه های این  ستاد قرار دارد.

 

در پایان این مراسم از این هنرمند مسجد تجلیل به عمل آمد .