طرح شنبه های کتاب در کانون شهدای بانقلان برگزار شد
طرح شنبه هاي کتاب در کانون شهداي بانقلان برگزار شد
در گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی؛

طرح شنبه های کتاب در کانون شهدای بانقلان برگزار شد

همزمان با گراميداشت هفته کتاب و کتابخواني طرح« شنبه هاي کتاب» در کانون فرهنگي هنري شهداي بانقلان برگزار شد.
شناسه خبر : 52987 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی  با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  طرح شنبه های کتاب با معرفی کتاب« خار های گل شده و گل های خار شده»  در کانون  شهدای بانقلان برگزار شد. 

 

 حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این برنامه امروز شنبه (27آبان ماه)  همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار شد،  ضمن گرامیداشت  هفته کتاب و کتابخوانی از  اجرای  طرح شنبه های کتاب در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  خبر داد و افزود: این طرح  با همکاری  ائمه جماعات مساجد  و به صورت یک روز در هفته  در بین نماز مغرب و عشا اجرا می شود. 

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  با بیان اینکه در اجرای  این طرح نسبت به معرفی کتب در حوزه های مختلف دینی فرهنگی،  اجتماعی  اقدام می شود  تصریح کرد:  رشد و آگاهی  آحاد جامعه به ویژه اهالی مساجد وآشنایی آنان با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از اهداف برگزاری این طرح است. 

 

وی، در ادامه با اشاره به فعالیت کتابخانه های عمومی در سطح کانون های مساجد،  از  مدیران کانون های استان خواست تا  نسبت به اجرای این طرح  اهتمام ویژه داشته باشند. 

 

وی، همچنین با اشاره به جایگاه و اهمیت کتاب و کتاب خوانی در اسلام، و منابع دینی  که همواره تاکید فراوانی بر مطالعه کتاب از سوی علما و بزرگان دینی شده است تصریح کرد:  مطالعه و کتابخوانی برکات زیادی در اندیشه و روح انسان داشته و نقش سازنده و تاثیر گذاری در هدایت، سعادت، و پیشرفت انسان دارد.