تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام
تقدير وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از مديرستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان ايلام

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام تقدير به عمل آورد .
شناسه خبر : 52884 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در متن پیام جناب آقای دکتر محمد مهدی اسماعیلی آمده است:


پایداری و جوانمردی ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مقاومت با تاسی از قیام ابا عبد الله الحسین (ع) مظهر ایمان و حماسه سازی به شمار می رود که با ایثار و فداکاری مردان و زنان غیور تحقق یافته است.


خیل عظیم ایثارگرران با نثار حیات ارزشمند خویش و صبر و استقامت ، نشان دادند که همچنان به آرمانها و دستاورد های انقلاب اسلامی وفادار بوده و تا پای جان از آموزه های ناب اسلام و قرآن دفاع خواهند کرد .


فرصت گرانقدری است تا با تقدیر از حماسه آفرینان عرصه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، بر استمرار و تعالی این ارزش ها والا و مقدس تاکید کنیم.


ضمن اهدای این لوح سپاس، سلامتی و توفیقات روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) تحت رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی در دولت مردمی و عدالت محور از درگاه خداوند متعال خواستارم.