بازدید مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام از کانون شهدای بانقلان
بازديد مديرستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان ايلام از کانون شهداي بانقلان
به مناسبت هفته کتاب انجام گرفت؛

بازدید مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام از کانون شهدای بانقلان

به مناسبت هفته کتاب مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام از کانون فرهنگي و هنري" شهداي بانقلان" بازديد نمود .
شناسه خبر : 52860 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، حجت ااسلام و المسلمین علی چراغی پور در این بازدید که عصر شنبه (20 آبان ماه )، همزمان با نماز مغرب و عشاء انجام گرفت، از فعالیت های کانون و کتابخانه فرهنگی و هنری "شهدای بانقلان" بازدید نمود.


مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های انجام گرفته در این کانون، کانون فرهنگی و هنری شهدای بانقلان یکی از کانون های موفق استان در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و جذب جوانان و نوجوانان به مسجد بیان کرد.


وی، با اشاره به اینکه جذابیت فضای مسجد می تواند یکی از عوامل جذب قشر جوان و نوجوان به مسجد باشد افزود : خوشبختانه کانون شهدای بانقلان به خوبی توانسته این فضا را  با برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی آموزشی و فضای بازی برای کودکان در مسجد ایجاد و قشر های مختلف را به سمت مسجد بکشاند.


حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، با بیان اینکه تربیت نسل آینده در فضای مسجد موجب بیمه شدن این قشر در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان خواهد بود تصریح کرد: نسل های آینده نیازمند آگاهی در ابعاد مختلف فرهنگی سیاسی اجتماعی و اقتصادی هستند که متولیان فرهنگی همچون کانون ها ی مساجد می توانند در این زمینه نقش آفرین باشند .


اعطای مجوز کانون فرهنگی و هنری شهدای بانقلان و حضور در بین نمازگران  جماعت مسجد از دیگر برنامه این بازدید بود.