تجدید میثاق کارکنان ستاد مساجد استان ایلام با شهدا
تجديد ميثاق کارکنان ستاد مساجد استان ايلام با شهدا
به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب انجام گرفت؛

تجدید میثاق کارکنان ستاد مساجد استان ایلام با شهدا

به مناسبت فرا رسيدن هفته کتاب کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام مزار شهداي گمنام شهر ايلام را غبار روبي و عطر افشاني و با آرمانهاي شهدا تجديد ميثاق کردند.
شناسه خبر : 52853 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور،  در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  زنده نگه داشتن یاد و نام  شهدا را  وظیفه همگانی دانست.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، همچنین از آغاز برنامه های  هفته کتاب در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز خبر داد و افزود:  کتاب یکی از ابزار های مهم برای  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده است.


وی،  با بیان اینکه  همزمان با  هفته کتاب برنامه های متنوعی در سطح کانون های مساجد برگزار می شود گفت: این برنامه ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در استان آغاز  و تا پایان هفته کتاب  ادامه خواهد داشت.

 

وی، دیدار با مدیران دستگاههای فرهنگی استان در حوزه کتاب و امضاء تفاهم نامه همکاری، بازدید از کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری ، توزیع و اهداء کتاب و بسته های فرهنگی هنری در حوزه کتابخوانی ، تجلیل از کتابداران کانون های مساجد استان ، برپایی ایستگاههای کتاب در سطح مساجد و محل های برگزاری نماز جمعه و برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه اعضای کانون های مساجد  از جمله برنامه های پیش بینی شده هفته کتاب در سطح کانون های استان بیان کرد .

 

حجت الاسلام المسلمین چراغی پور، همچنین، استفاده از ظرفیت کتابخانه های سیار و حضور در مناطق روستایی و عشایری  و اهدا کتاب از سوی ستاد کانون های مساجد استان به این مناطق  از دیگر فعالیت های برنامه ریزی شده هفته کتاب دانست.