اعزام مربیان طرح «چکامه» استان ایلام به دوره آموزشی در قم
اعزام مربيان طرح «چکامه» استان ايلام به دوره آموزشي در قم
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام خبر داد؛

اعزام مربیان طرح «چکامه» استان ایلام به دوره آموزشی در قم

حجت الاسلام والمسلمين چراغي پور از اعزام 30نفر از مربيان طرح چهره به چهره «چکامه» استان به دوره آموزشي در استان قم خبر داد.
شناسه خبر : 52791 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۷

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور،  با بیان این  مطلب به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، گفت:  این مربیان از نقاط مختلف استان  با هدف آشنایی با مباحث آموزشی و تربیتی  به این دوره آموزشی اعزام شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  با بیان اینکه این  مربیان  هم اکنون در مناطق مختلف شهری و روستایی استان در سطح مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد و  مراکز فرهنگی در زمینه  آموزش های  چهره به چهره به خانواده‌ها و  آسیب‌های اجتماعی  در حال فعالیت هستند افزود: تلاش می شود تا این مربیان با حضور در این دوره های آموزشی با مباحث تربیتی  آشنا و در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در استان فعالیت نمایند.

وی،   تربیت و کادرسازی نیرو برای نظام و انقلاب و تربیت نیروی مومن و متعبد انقلابی برای بسترسازی ظهور ، از اهدف اصلی فعالیت های طرح چکامه بیان کرد.

وی،  خاطر نشان کرد:  مربیان و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به مدت سه روز در برنامه های آموزشی و نشست های تخصصی با حضور اساتید مطرح کشوری حضور  و آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.