توزیع 300 جلد قرآن در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام
توزيع 300 جلد قرآن در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام

توزیع 300 جلد قرآن در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام

حجت الاسلام المسلمين چراغي پور، از توزيع 300 جلد قرآن در بين پايگاههاي قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام خبر داد .
شناسه خبر : 52333 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

حجت الاسلام و المسسلسمین علی چراغی پور، با بیان این مطلب به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد استان ایلام،گفت: این تعداد قرآن از سوی  معاونت فرهنگی حرم حضرت معصومه (س)، به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اهدا و در بین پایگاههای قرآنی  مساجد اهدا شد .


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه امسال این اولین مرحله توزیع کتاب و ادعیه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام است، تصریح کرد: ترویج معارف و سبک زندگی قرآنی،ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی و افزایش پایگاههای قرآنی کانون های مساجد از اهداف توزیع این تعداد قرآن است .


وی، در ادامه مساجد را مهمترین پایگاه برای  تربیت نسل دینی و انقلابی جامعه خواند و افزود : ایجاد  شبکه فعالین قرآنی مسجدمحور و جریان‌ساز می تواند به تشکیل جامعه قرآنی نیز کمک نماید .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، همچنین خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی مساجد نیز به عنوان پایگاهی مهم در سطح مساجد می توانند در راستای این امر مهم  جذب و تربیت قشر جوان و نوجوان در این زمینه گام بردارند .