کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) شهرستان چوار افتتاح شد
کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي (عج) شهرستان چوار افتتاح شد
همزمان میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع)؛

کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) شهرستان چوار افتتاح شد

همزمان با ميلاد پيامبر گرامي اسلام و امام جعفر صادق (ع) کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي شهرستان چوار در استان ايلام افتتاح شد.
شناسه خبر : 51960 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور،  در مراسم افتتاح این کانون که با حضور اهالی روستا گلزار شهرستان چوار  انجام گرفت با تبریک هفته وحدت  میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام و امام جعفر صادق (ع)،  این هفته را فرصت خوبی برای  تبیین   وحدت میان مسلمانان بیان کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  همچنین قرآن و سنت نبوی از سرمایه های ما مسلمانان دانست که با پیروی از آنها می توان زمینه وحدت و همدلی و رشد فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی افزایش داد.

وی،  با اشاره برنامه ریزی های دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مذاهب مختلف و مسلمانان،  وحدت را مهمترین و لازمه غلبه بر این توطئه ها دانست.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  در ادامه مساجد را یکی از مکان های مهم مسلمانان  و از عوامل ایجاد وحدت در جامعه  بیان کرد و گفت:  امروز همه بایستی تلاش کنیم تا از طریق همین مکان مقدس زمینه وحدت و همدلی میان قشر های مختلف جامعه را افزایش دهیم.

افتتاح کانون فرهنگی هنری، برگزاری جشن میلاد پیامبر و امام جعفر صادق (ع) با اجرای برنامه های فرهنگی از برنامه های این مراسم بود.

 

کلمات کلیدی: افتتاح کانون ايلام