حضور معنوی جوانان در مساجد آینده کشور را بیمه می کند
حضور معنوي جوانان در مساجد آينده کشور را بيمه مي کند

حضور معنوی جوانان در مساجد آینده کشور را بیمه می کند

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، وجود مکانهاي مقدسي نظير مسجد، لازمه ي تقويت معنويت در جامعه دانست و افزود: حضور معنوي جوانان در مساجد تضمين کننده آينده اين نظام خواهد بود.
شناسه خبر : 51783 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و السملمین علی چراغی پور عصر سه شنبه( چهارم مهر)  با حضور در جمع اعضای کانون شهدای گمنام شهر ایلام ، با اشاره به تلاشهای دشمن برای فاصله گرفتن جوانان از هویت فرهنگی و مذهبی،  اظهارکرد: مسجد به عنوان پایگاهی دینی است که حضور جوانان در آن، بنياد دینی جامعه را تقویت و آینده نظام را بیمه  می نماید.  


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به نقش مساجد در هدایت و رشد جامعه و پیشگیری از رواج آسیبهای اجتماعی بر حضور پر رنگ جوانان و نوجوانان در این مکان مقدس تاکید کرد .


وی، در ادامه با اشاره به فعالیت های  بسیار خوب کانون شهدای گمنام  خواستار تقویت این برنامه ها با محوریت امام جماعت مسجد شد.


در ادامه ایین نشست جوانان عضو کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام به بیان درخواست های خود جهت توسعه فعالیت های فرهنگی دینی و مذهبی کانون پرداختند.