مدیر ستاد کانون های مساجد استان ایلام گزارشی از وضعیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ارائه نمود.
مدير ستاد کانون هاي مساجد استان ايلام گزارشي از وضعيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ارائه نمود.
در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام انجام گرفت؛

مدیر ستاد کانون های مساجد استان ایلام گزارشی از وضعیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ارائه نمود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام در نشست معاون توسعه مديريت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام با اشاره به فعاليت 309کانون فرهنگي هنري در استان ايلام در زمينه فعاليت هاي فرهنگي و ديني گزارشي از وضعيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام ارائه نمود.
شناسه خبر : 51643 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در این نشست که عصر امروز (29شهریور ماه) در سالن جلسات هتل زاگرس استان ایلام برگزار شد با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار مسجد، حسینیه و تکیه و بقعه متبرکه در استان ایلام،  اظهار کرد: تاکنون 309کانون فرهنگی هنری در استان ایلام تاسیس شده است. 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، بیان کرد: تلاش شده است تا اکثریت این کانون ها  در مناطق محروم، روستایی استان فعال شود. 

وی  در ادامه با  اشاره به  اینکه یکی از شعار محوری دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «نهضت بازگشت به مساجد» است افزود: در این مدت نیز  تلاش ما این بوده است که با اجرای برنامه های  فرهنگی دینی و نشاط آور به ویژه در ایام اوقات فراغت رونق بخش مساجد با حضور نسل جوان  در راستای شعار محوری دولت باشیم.

حجت الاسلام و المسمین چراغی پور،  یاد آور شد:  همچنین کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام اربعین امسال شبانه روزی  با اسکان،  پذیرایی و برپایی موکب در مسیر زائران در خدمت رسانی به زائران سید الشهدا   نقش فعال و موثری ایفا نمودند

وی، همچنین در پایان از حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های کانون های مساجد تقدیر نمود.