قرارگاه امام حسین (ع) ستاد مساجد کشور در مرز بین المللی مهران روزانه پذیرای بیش از 10هزار زائر است
قرارگاه امام حسين (ع) ستاد مساجد کشور در مرز بين المللي مهران روزانه پذيراي بيش از 10هزار زائر است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام خبر داد؛

قرارگاه امام حسین (ع) ستاد مساجد کشور در مرز بین المللی مهران روزانه پذیرای بیش از 10هزار زائر است

حجت الاسلام والمسلمين چراغي پور گفت: قرارگاه امام حسين (ع) ستاد مساجد کشور روزانه پذيراي بيش از 10هزار زائر در مسحد ثامن الحجج مرز بين المللي مهران است.
شناسه خبر : 51043 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۴۵

حجت الاسلام و المسلمین  علی چراغی پور،  در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  اظهار کرد: قرارگاه امام حسین (ع)،  واقع در مسجد ثامن الحجج پایانه مرزی مهران  از ابتدای شهریور ماه فعالیت خود را آغاز و روزانه پذیرای بیش از 10هزار زائر و اعضای کانون های مساجد از سراسر کشور است.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد استان ایلام، افزود: اسکان،  پذیرایی،  خدمات فرهنگی،  برگزاری نماز جماعت در سه وعده،  حضور روحانیون، پاسخ به سوالات شرعی زائران در این قرارگاه در حال انجام است.

 

وی، بیان کرد: همچنین نمایشگاهی  با مضامین دینی و مذهبی در این مسجد در جهت معرفت افزایی زائران و افزایش آگاهی دینی آنان برگزار شده است که مورد استقبال زائران قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،  یاد آور شد:  همچنین مجوز کانون فرهنگی هنری اربعین حسینی در این  مسجد از سوی ستاد مساجد کشور صادر و تلاش خواهیم کرد تا این کانون به یک مرکز فعال دینی در جهت خدمت به زائران سید الشهدا فعالیت نماید.

 

وی،  اضافه کرد:   در حال حاضر 20کانون فرهنگی هنری در شهرستان مهران فعال است که این روز ها میزبان زائران ابا عبد الله الحسین (ع)  هستند.