خدمت جهادی اعضای کانون منتظران مهدی (عج) شهرستان چوار در موکب ابوالفضل العباس (ع)
خدمت جهادي اعضاي کانون منتظران مهدي (عج) شهرستان چوار در موکب ابوالفضل العباس (ع)

خدمت جهادی اعضای کانون منتظران مهدی (عج) شهرستان چوار در موکب ابوالفضل العباس (ع)

اعضاي کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي (عج) شهرستان چوار شبانه روزي به صورت جهادي پذيراي زائران و عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) در موکب ابوالفضل العباس (ع) هستند.
شناسه خبر : 51024 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۴

افشین محمدی، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: با همکاری و تلاش اعضای کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی (عج) موکب ابو الفضل العباس (ع) در روستای گلزار شهرستان چوار برپا و به صورت شبانه روزی  در خدمت زائران اباعبد الله الحسین (ع) است .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی (ع)، با بیان اینکه روزانه بیش از 2 هزار پرس غذا در وعده های صبحانه ،نهار ، شام و میان وعده در این موکب پخت و در بین زائرن توزیع می شود افزود: فضای مسجد نیز جهت اسکان زائران آماده و در اختیار زائران قرار گرفته است .

 

وی، برگزاری نماز های جماعت و حضور روحانیون در مسجد جهت پاسخگویی به سوالات زائران از سایر فعالیت های فرهنگی هنری در کانون بیان و تصریح کرد:  این موکب با حمایت های  خیرین و کمک های مردمی  در حال خدمات رسانی است .

 

 وی خدمت به زائران سید الشهداء را افتخار بزرگ دانست که نصیب مردم استان ایلام پایتخت خادمین سید الشهدا شده است، تاکید کرد: خدمت  در این راه خستگی ناپذیر است .

 

محمدی ، در پایان یادآور شد :  مجوزکانون  فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) امسال از سوی ستاد مساجد استان صادر شده است و تلاش خواهیم کرد این کانون به عنوان یک مرکز دینی و فرهنگی زمینه جذب جوانان و نوجوانان به فضای مسجد را فراهم نماید که حضور جوانان و نوجوانان برای راه اندازی این موکب نیز خود نشان از حضور و استقبال آنان از فعالیت های دینی و فرهنگی است.