کانون حضرت رقیه (س) روزانه میزبان بیش از یک هزار زائر است
کانون حضرت رقيه (س) روزانه ميزبان بيش از يک هزار زائر است
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) شهرستان چرداول استان ایلام گفت:

کانون حضرت رقیه (س) روزانه میزبان بیش از یک هزار زائر است

عليزاده گفت : اعضاي کانون فرهنگي هنري حضرت رقيه(س) شهر شباب شهرستان چرداول استان ايلام، روزانه پذيراي بيش از يک هزار نفر از زائران و عاشقان ابا عبد الله الحسن (ع) از اقصي نقاط کشور است.
شناسه خبر : 50997 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

قباد علیزاده، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، گفت :  مسجد صاحب الزمان  (عج)، شهر شباب شهرستان چرداول، واقع در مسیر زائران ابا عبد الله  روزانه پذیرای بیش از یک هزار زائر از اقصی نقاط کشور است.

 

مدیر کانون حضرت رقیه (س)،با بیان اینکه اعضای کانون به صورت شبانه روزی  در بحث اسکان و پذیرایی در خدمت زائران هستند افزود : همچنین برنامه فرهنگی در کنار این برنامه ها در مسجد برگزار می شود .

 

وی، برگزاری نماز جماعت ، تلاوت یک صفحه از قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء، قرائت زیارت عاشورا از جمله این برنامه ها فرهنگی اعضای ذکر کرد.

 

علیزاده، با اشاره به اینکه اعضای کانون  تا پایان بازگشت زائران آماده خدمات رسانی  خواهند بود، خاطر نشان کرد:  خدمت به زائران  سید الشهدا توفیقی است ک نصیب ما شده و تا زمانی که این حرکت بزرگ فرهنگی در کشور ادامه داشته باشد  با عشق آماده خدمت در دستگاه سید الشهدا خواهیم بود .