نذر خدمت اعضای کانون سید الشهدا در موکب ریحانه الحسین (ع) شهرستان ایوان
نذر خدمت اعضاي کانون سيد الشهدا در موکب ريحانه الحسين (ع) شهرستان ايوان

نذر خدمت اعضای کانون سید الشهدا در موکب ریحانه الحسین (ع) شهرستان ایوان

اعضاي کانون فرهنگي و هنري سيد الشهدا زرنه شهرستان ايوان در قالب نذر خدمت شبانه روزي در خدمت زائران سيد الشهدا هستند.
شناسه خبر : 50969 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

منیژه ناصری، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  گفت:  بیش از 20نفر از اعضای کانون سید الشهدا شهر زرنه شهرستان ایوان از ابتدای شهریور ماه در قالب موکب ریحانه الحسین (ع) واقع  در ورودی شهرستان ایوان به صورت شبانه روزی خدمات  رسانی به زائران سید الشهدا به صورت جهادی در قالب نذر خدمت به جای می آورند.

مدیر موکب ریحانه النبی(ص) شهرستان ایوان، با بیان اینکه روزانه بیش از یک هزار پرس غذا در سه وعده بین زائران توزیع می شود تصریح کرد: علاوه بر پذیرایی برنامه فرهنگی مختلفی در این موکب انجام می گیرد.

وی،  تهیه لیبل های مزین به تصاویر شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس برای زائران که به نیت شهدا در مسیر پیاده روی قدم بردارند،  عهد نامه با امام زمان که به نیابت از امام زمان (عج) این مسیر را طی نمایند،  توزیع بسته های فرهنگی مهر و تسبیح،  زیارت عاشورا،  برورشور معرفی استان ایلام در بین زائران از جمله خدمات فرهنگی موکب ریحانه الحسین بیان کرد.

وی، افزود:  همچنین دفتری تهیه شده تا زائران حضرت سید الشهدا دلنوشته های خود را در آن ثبت کنند.

ناصری،  یاد آور شد:  این موکب هر ساله در ایام اربعین حسینی در  مسیر  کرمانشاه به شهرستان ایوان و استان ایلام،  به نیایت از شهدا برپا و در خدمت  زائران ابا عبد الله الحسین (ع)  است.