اعضای کانون المهدی (عج)، روزانه پذیرای 5 هزار زائر هستند
اعضاي کانون المهدي (عج)، روزانه پذيراي 5 هزار زائر هستند

اعضای کانون المهدی (عج)، روزانه پذیرای 5 هزار زائر هستند

اعضاي کانون فرهنگي هنري المهدي (عج) شهرستان هليلا در استان ايلام، روزانه پذيراي 5 هزار زائر در موکب اباعبدالله الحسين (ع) شهرستان هليلان، هستند.
شناسه خبر : 50923 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

حجت الاسلام و المسلمین مسعود نیازی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در خصوص فعالیت موکب ابا عبد الله الحسین (ع) کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) شهرستان هلیلان، گفت : موکب ابا عبد الله الحسین (ع) به صورت مردمی با حمایت های خیرین و اهالی شهرستان هلیلان در پل سیمره وافع و  کار خدمات رسانی به زائران ابا عبد الله الحسین (ع) به صورت شبانه روزی انجام می دهد .


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) شهرستان هلیلان، با اشاره به اینکه  بیش از 50 نفر از اعضای فعال کانون در این موکب مشغول خدمت به زائران ابا عبد الله الحسین (ع) هستند، بیان کرد:  این موکب در سه وعده صبحانه ، نهار و شام پذیرایی زائران است.

 

وی، یادآور شد:  به علت موقعیت شهرستان هلیلان و قرار گرفتن این شهرستان در بین دو استان کرمانشاه و لرستان روزانه بیش از 5 هزار زائر از خدمات موکب ابا عبد الله الحسین (ع) استفاده می کنند .

 

نیازی، با بیان اینکه مسجد صاحب الزمان (عج) شهر توحید نیز جهت اسکان زائران در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: روزانه بیش از یک هزار پرس غذا در این موکب تهیه و در بین زائران توزیع می شود .


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) ، ادامه داد: این موکب از ابتدای شهریور ماه دایر و تا 20 شهریور ماه خدمات رسانی به زائران بر عهده خواهد داشت.