حضور مدیر ستاد کانون های مساجد استان ایلام، در نشست ستاد اربعین استان ایلام
حضور مدير ستاد کانون هاي مساجد استان ايلام، در نشست ستاد اربعين استان ايلام

حضور مدیر ستاد کانون های مساجد استان ایلام، در نشست ستاد اربعین استان ایلام

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام، در نشست ستاد اربعين که با حضور استاندار و مديران دستگاههاي اجرايي استان ايلام در شهرستان مهران برگزار شد حضور يافت.
شناسه خبر : 50921 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور ، دراین نشست که امروز (6 شهریور )  با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان در شهرستان مهران برگزار شرکت و گزارشی از وضعیت مواکب و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خدمات رسانی به زائران ابا عبد الله الحسین (ع) ارائه نمود .


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه 20 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان مهران فعال است افزود : اعضای این کانون های به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زائران هستند .


وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام گرفته با ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور  قرارگاه امام حسین (ع) نیز در مسجد عتبات عالیات راه اندازی و به صورکت شبانه روزی پذیرایی و خدمات رسانی به زائران را انجام می دهد .


وی، در پایان خاطر نشان کرد: کلیه کانون ها و اعضای کانون های تا بازگشت آخرین زائر از مرز مهران آماده فعالیت و خدمات رسانی هستند .