حضور مدیر ستاد مساجد استان ایلام در قرارگاه رسانه ای اربعین
حضور مدير ستاد مساجد استان ايلام در قرارگاه رسانه اي اربعين

حضور مدیر ستاد مساجد استان ایلام در قرارگاه رسانه ای اربعین

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام با حضور در شهرستان مهران در قرارگاه رسانه اي اربعين حضور يافت.
شناسه خبر : 50900 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  صبح امروز ( پنجم شهریور ماه ) که به منظور بازدید از فعالیت مساجد و کانون های فرهنگی و هنری شهرستان  به مهران رفته است  از قرارگاه رسانه ای اربعین بازدید و از نزدیک در جریان تلاش رسانه ها برای انعکاس کنگره عظیم اربعین حسینی قرار گرفت .

 

حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور در این بازدید با اشاره به نقش موثر رسانه ها در نشان دادن این حرکت بزرگ فرهنگی جهان اسلام گفت : اربعین به خود خود یک رسانه جهانی است .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، همچنین به تلاش رسانه های معاند برای مسکوت ماندن کنگره بزرگ اربعین در جهان اشاره کرد و افزود : این امر رسالت رسانه های داخلی بیش از بیش خواهد کرد تا شکوه و عظمت اربعین برای جهان مخابره کنند.

 

وی، با بیان اینکه امروز همه ما بایستی برای  تبلیغ و انتقال ارزش‌ها و شعائر دینی و اسلامی  به کل جهان  تلاش کنیم  تصریح کرد :  انتقال اهداف و اهمیت پیاده روی اربعین حسینی نیز  مصداق بازری از همین  ارزش ها ست .

 

 وی در پایان ، از تلاش شبانه روزی رسانه های استان در گرمای طاقت فرسای شهرستان مهران برای پوشش اخبار کنگره  اربعین حسینی تقدیر نمود .