حضور میدانی مدیر ستاد مساجد استان ایلام در مرز بین المللی مهران
حضور ميداني مدير ستاد مساجد استان ايلام در مرز بين المللي مهران
در آستانه اربعین حسینی انجام گرفت؛

حضور میدانی مدیر ستاد مساجد استان ایلام در مرز بین المللی مهران

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام، در جهت هماهنگي و خدمات رساني هرچه بيشتر و بهتر به زائران سيد الشهداء به صورت شبانه روزي در مرز بين المللي مهران حاضر و از خدمات مساجد و حسينيه ها و کانون هاي فرهنگي هنري به زائران در مرز مهران بازديد به عمل مي آورند .
شناسه خبر : 50771 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در آستانه اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران در مرز بین المللی مهران که نزدیک ترین و امن ترین مرز کشور به لحاظ تردد برای زائران سید الشهدا (ع) محسوب می شود   حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  در مرز مهران حاضر و از خدمات  رسانی مساجد و کانون های فرهنگی هنری به زائران سید الشهدا ء بازدید به  عمل می آورند .

 

وی، با بیان اینکه مردم سراسر شیعه استان ایلام همچون سال های گذشته محیای پذیرایی و خدمات رسانی به زائران سید الشهدا هستند افزود : تمامی مساجد و حسینیه و مواکب مردمی برای خدمات رسانی به زائران آماده انجام فعالیت شدند .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، با شاره به اینکه در حال حاضر نیز  شاهد حضور گسترده زائران جهت عزیمت به عتبات عالیات در مرز مهران هستیم،  افزود : 170 موکب در مهران در ایام اربعین حسینی برای  خدمات رسانی به زائران آماده فعالیت هستند که برخی از این مواکب فعالیت خود را شروع کرده  و برخی دیگر در روز های آینده فعال خواهند شد .

 

وی، بیان کرد: همچنین تمامی مساجد و حسینیه های  این شهرستان برای اسکان و پذیرایی زائران تجهیز و آماده خدمات رسانی هستند .

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در ادامه به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام نیز اشاره و تصریح کرد : هماهنگی های لازم با  مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان انجام گرفته و آماده پذیرایی از زائران سید الشهدا خواهند بود .

 

وی،  خاطر نشان کرد: به زودی  قرار گاه  امام حسین (ع) ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در مسجد عتبات عالیات واقع در مرز مهران  فعالیت خود را آغاز و آماده ارائه خدمات به اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خواهد بود .

 

 گفتنی است، شهرستان مرزی مهران دارای 18 کانون فرهنگی هنری است .