17 مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت
17 مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رساني تبريک گفت
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام

17 مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهيد صارمي و روز خبرنگار در پيامي اين روز را به فعالان عرصه اطلاع رساني تبريک گفت و آگاهي بخشي، اطلاع رساني صحيح را رسالت مهم اين قشر در جامعه نام برد.
شناسه خبر : 50369 تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و السملمین علی چراغی پور، در این پیام ، ۱۷مرداد روزخبرنگار، را فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مقام شامخ اصحاب رسانه وخبرنگارانی دانست که بی منت در راه اطلاع رسانی و انعکاس رویدادها و روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه شبانه روزی تلاش می نمایند و همواره ارتقاء سطح آگاهی جامعه  را دغدغه‌ اصلی خود دانسته و در راستای عمل به وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، و توسعه فرهنگی جامعه  نقشی بی بدیل و مهم ایفا می نمایند.


اینجانب ضمن گرامیداشت، یاد و خاطره شهداء والامقام عرصه اطلاع‌رسانی، فرارسیدن روزشکوهمند خبرنگار را به فعالان این عرصه صمیمانه تبریک عرض نموده،توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی ازدرگاه خداوند متعال مسألت داریم .


در پایان نیز از تلاش های ارزنده و زحمات مجدانه خبرنگاران، عکاسان خبری و تصویربرداران در عرصه اطلاع رسانی مسئولانه و متعهدانه فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام تقدیر به عمل می آید.