مستند اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تولید می شود
مستند اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام، توليد مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام گفت:

مستند اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تولید می شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي پور، از تهيه و ساخت مستند فعاليت هاي اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام، در سالجاري خبر داد.
شناسه خبر : 49813 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

"حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور"، در خصوص تهیه و ساخت این مستند به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، گفت: تهیه و ساخت مستند از فعالیت های اوقات فراغت بچه های مساجد عضو کانون های فرهنگی و هنری  با امضای تفاهم نامه با یکی از مستند سازان عضو کانون های مساجد استان تهیه و ساخته می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، افزود : تهیه و ساخت این مستند در راستای معرفی ظرفیت ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و  احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگی دینی و کادر سازی، توانمندسازی و هدایت ظرفیت­های موجود مردمی به سمت اهداف بلند استقرار ارزش­های دینی تهیه و ساخته می شود .

وی، بیان کرد: در این مستند فعالیت های چهار کانون فعال استان در زمینه اوقات فراغت به روایت تصویر به نمایش گذاشته خواهد شد .

وی، یاد آور شد: این مستند براساس تفاهم نامه ارسالی از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با مستند سازان کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان ها تهیه و تولید می شود .

 حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت سالجاری در کانون های مساجد با شعار"مسجد کانون نشاط" برگزار می شوند، تصریح کرد: در این اجرای این طرح 307 کانون های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان نسبت به  برگزاری کلاس های اوقات فراغت در رشته های مختلف قرآنی، فرهنگی هنری و کارآفرینی اقدام می نمایند.

 وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح اوقات فراغت بچه های مسجد با عنوان " مسجد کانون نشاط"،  امسال تفاهم نامه فی مابین ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و وزارت آموزش پرورش در جهت استفاده از ظرفیت های مشترک دو دستگاه به امضا رسید که در این تفاهم نامه دانش آموزان می توانند عضو کانون های فرهنگی مساجد شده و اعضای کانون های مساجد نیز می توانند از پتانسیل های مراکز آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش در برنامه های اوقات فراغت استفاده نمایند .

  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ، در پایان خاطر نشان کرد: مساجد و کانون های فرهنگی هنری یکی از پایگاههای مهم در راستای  تربیت افسران جنگ نرم برای مقابله با هجمه های دشمنان این نظام و انقلاب است و می طلبد با برنامه ریزی های صحیح برای غنی سازی اوقات فراغت جوان و نوجوانان در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری برنامه ریزی و تلاش شود .